İZMİR (AA) - Ödemiş ilçesinde, Türk polis teşkilatının kuruluşunun 172. yıl dönümü törenle kutlandı.
Hükümet Konağı önündeki Atatürk Anıtı'na çelenk konulmasıyla başlayan tören, İlçe Emniyet Müdürlüğünde devam etti.
Törende Kaymakam Celil Ateşoğlu ve Emniyet Müdürü Ramazan Çankaya, 172. yıl pastası kesti.
Etkinlikte ayrıca Ödemiş Anaokulu öğrencileri, Şehit Polis Fethi Sekin anısına gösteri sundu.
Son Dakika › Güncel › Türk Polis Teşkilatının Kuruluşunun 172. Yılı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.