Kayserispor'dan Anma Mesajı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Kayserispor'dan Anma Mesajı

Kayserispor\'dan Anma Mesajı
17.09.2024 13:26

Kayserispor, 1967'deki izdihamda ölen 43 taraftar için anma mesajı yayımladı.

Kayserispor Kulübü, 1967 yılında Kayseri'de Sivasspor ile oynanan maçta tribünlerde yaşanan izdiham nedeniyle hayatını kaybeden 43 kişi için anma mesajı yayımladı.

Sarı-kırmızılı kulübün, sosyal medya hesabından yapılan açıklamada, "17 Eylül 1967'de Sivasspor ile oynadığımız maçta çıkan izdiham nedeniyle hayatını kaybeden taraftarlarımıza ve Sivasspor taraftarlarına Allah'tan rahmet, yakınlarına başsağlığı diliyoruz" ifadelerine yer verildi. - KAYSERİ

Kaynak: İHA

Son Dakika Spor Kayserispor'dan Anma Mesajı - Son Dakika


Advertisement