Bilecik'in Bozüyük, Söğüt ve Gölpazarı ilçe hastanelerinde deprem ve yangın tatbikatı yapıldı.
Bilecik İl Sağlık Müdürlüğü'nden yapılan yazılı açıklama ya göre, sivil savunma uzmanı Mustafa Ertekin tarafından ilçe devlet hastanelerinde deprem, yangın söndürme tatbikatı ve eğitimi verildi.
Uygulamalı olarak verilen eğitimlere 118 personelin katıldı.
- BİLECİK
Son Dakika › Yerel › Bilecik'teki Hastanelerde Deprem ve Yangın Tatbikatı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.