Buharkent'te Valizden 2100 Paket Kaçak Sigara Çıktı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Buharkent'te Valizden 2100 Paket Kaçak Sigara Çıktı

Buharkent\'te Valizden 2100 Paket Kaçak Sigara Çıktı
08.05.2014 17:19

Aydın’ın Buharkent ilçesinde yolcu otobüsünü durdurup arama yapan Jandarma timleri, otobüste yolcu olarak seyahat eden Ö.Ö.’ye ait valizde 2 bin 100 paket kaçak sigara ele geçirdi.

Aydın'ın Buharkent ilçesinde yolcu otobüsünü durdurup arama yapan Jandarma timleri, otobüste yolcu olarak seyahat eden Ö.Ö.'ye ait valizde 2 bin 100 paket kaçak sigara ele geçirdi.

Edinilen bilgiye göre, Buharkent Jandarma Komutanlığı'na bağlı ekipler, D-320 Denizli-İzmir Devlet Karayolu üzeri İlçe Jandarma Komutanlığı önünde yaptıkları yol kontrolünde, bugün saat 14.30 sıralarında Gaziantep'ten Aydın'a gitmekte olan yolcu otobüsünü durdurdu. Otobüsün bagajında arama yapan jandarma timleri otobüste yolcu olarak bulunan 33 yaşındaki Ö.Ö. adlı kişiye ait iki valiz içerisinde 2 bin 100 paket değişik markalarda gümrük kaçağı sigara ele geçirdi. Olayla ilgili Ö.Ö., jandarma tarafından gözaltına alındı.

Olayla ilgili Nazilli Cumhuriyet Başsavcılığınca soruşturmanın devam ettiği bildirildi. - AYDIN

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Buharkent'te Valizden 2100 Paket Kaçak Sigara Çıktı - Son Dakika


Advertisement