Dörtyol İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri tarafından, telefon dolandırıcılığına karşı alınması gereken tedbirlerle ilgili belediye çalışanlarına seminer verildi.
Belediyenin toplantı salonunda gerçekleşen seminerde, kendilerini polis, savcı gibi tanıtarak vatandaşların kontör ve paralarını yasa dışı yollarla kendi hesaplarına geçiren hırsızlık çetelerine karşı dikkatli olunması gerektiği belirtildi.
Bu gibi durumlarda 155 hattının aranması tavsiye edilen seminerde, vatandaşların dikkatli olması istendi.
Dörtyol Belediye Başkan Yardımcısı Yaşar Gürakan, seminerin faydalı olacağını belirterek devamının geleceğini aktardı.
Son Dakika › Yerel › Dörtyol'da Belediye Çalışanlarına Seminer - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.