Balıkesir'in Edremit ilçesinde ilk kez ipek kozasıyla yapılan tabloların sergisi büyük ilgi gördü.
Sıdıka Erke Etnografya Müzesi'nde, Kıbrıs'ta eğitim alan Meral Kayan'ın sergisi Belediye Başkanı Tuncay Kılıç tarafından
açılarak halkın beğenisine sunuldu.
Türkiye'de ilk kez Edremit'te açılan sergide, ipek böceği kozasıyla, kumaş üzerine özel bir teknikle 23 tablo ve 17 adet tel kırma çantası sergilendi. Kılıç, sanatçıyı tebrik ederek, Türkiye'de böyle bir sergiyi ilk kez Edremit'te açtığı için teşekkürlerini sunduğu belirtti.
(BT)
13.06.2012 13: 59: 14
TSI
NNNN - BALIKESİR
Son Dakika › Yerel › İpek Kozası Tablo Oldu Edremit'te Sergilendi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.