Konya'da şekerleme yapımı sırasında LPG tankından sızan gazdan rahatsızlanan 7 işçi hastaneye kaldırıldı.
Konya 2. Organize Sanayi Bölgesi'ndeki bir şekerleme fabrikasında bulunan LPG tankında sızıntı yaşandı. İşyerini kaplayan gazdan etkilenen 7 işçi, ambulanslarla ve özel araçlarla Konya'daki farklı hastanelere kaldırıldı.
Tedavi altına alınan işçilerin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.
- KONYA
Son Dakika › Yerel › Konya'da Gazdan Rahatsızlanan 7 İşçi Hastaneye Kaldırıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.