İzmir Kulüplerarası Yöresel Satranç Ligi'nde mücadele eden Salihli Sardes Satranç Kulübü, lig şampiyonu oldu.
3 aydır devam eden İzmir Kulüplerarası Yöresel Satranç Ligi sona erdi. Manisa'da lig bulunmaması nedeniyle güçlü İzmir yöresel ligine katılan Sardes Satranç Spor Kulübü Altay Spor Kulübünü 5-3 yenerek şampiyon oldu ve Türkiye Kulüpler Şampiyonasına katılmaya hak kazandı. Temmuz ayında Konya'da düzenlenecek olan Türkiye kulüpler şampiyonasında ilk 3'e girmesi durumunda ise Sardes Satranç Kulübü, Satranç 1. ligine yükselecek. Kulüp adına açıklama yapan Gürkan Aydeniz, İzmir yöresel liginde şampiyon olarak Salihli satrancını başarı ile temsil ettiklerini, kulüp sporcularının büyük bir kısmının kulübün kendi öğrencileri olduğunu belirterek, Türkiye satrancının en başarılı 2. ili İzmir'de bu başarının çok önemli olduğunu belirtti. - MANİSA
Son Dakika › Yerel › Kulüplerarası Satranç Ligi Sona Erdi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.