Salihli'de bir çiftlikte yaralı halde bulunan leylek, tedavi altına alındı.
Çökelek köyünde yaşayan Bilal Baytur, Mehmet İzmirlioğlu'na ait çiftlikte bir leyleğin uçamadığını fark etti. Baytur, leyleği tedavi edilmek üzere Veteriner Hekim Murat Tanca'ya ulaştırdı.
Leyleği tedavi altına alan Tunca, yarasının derin olan hayvanın avcılar tarafından vurulmuş olabileceğini söyledi.
Yaralı leylek, tedavisi tamamlandıktan sonra doğaya bırakılacak. - Manisa
Son Dakika › Yerel › Manisa'da Yaralı Leylek Tedavi Altına Alındı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.