Manisa'da Yaralı Leylek Tedavi Altına Alındı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Manisa'da Yaralı Leylek Tedavi Altına Alındı

Manisa\'da Yaralı Leylek Tedavi Altına Alındı
21.08.2013 18:42

Salihli'de bir çiftlikte yaralı halde bulunan leylek, tedavi altına alındı.

Salihli'de bir çiftlikte yaralı halde bulunan leylek, tedavi altına alındı.

Çökelek köyünde yaşayan Bilal Baytur, Mehmet İzmirlioğlu'na ait çiftlikte bir leyleğin uçamadığını fark etti. Baytur, leyleği tedavi edilmek üzere Veteriner Hekim Murat Tanca'ya ulaştırdı.

Leyleği tedavi altına alan Tunca, yarasının derin olan hayvanın avcılar tarafından vurulmuş olabileceğini söyledi.

Yaralı leylek, tedavisi tamamlandıktan sonra doğaya bırakılacak. - Manisa

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Manisa'da Yaralı Leylek Tedavi Altına Alındı - Son Dakika


Advertisement