Adana'da sobadaki yanan kovayı ısınmak için odasına götüren çocuk, karbonmonoksit gazından zehirlenerek öldü.
Alınan bilgiye göre, merkez Seyhan ilçesi Şakirpaşa Mahallesinde, 14 yaşındaki Cengizhan Kaddar'ın odasına giren yakınları hareketsiz yattığını görünce durumu sağlık ekiplerine bildirdi.
Olay yerine gelen sağlık ekipleri, Kaddar'ın yanan sobadan alıp ısınmak için odasına getirdiği kovadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendiğini belirledi.
İncelemelerin ardından Kaddar'ın cenazesi otopsi için Adana Adli Tıp Kurumu morguna kaldırıldı.
Son Dakika › 3.Sayfa › Adana'da Karbonmonoksit Zehirlenmesi: 1 Ölü - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.