Başkent'te Yılın İlk Trafik Uygulaması - Son Dakika
Son Dakika Logo

Başkent'te Yılın İlk Trafik Uygulaması

01.01.2018 03:52

- Başkent'te yılın ilk trafik uygulamasıANKARA - Ankara'da 2018'in ilk trafik uygulaması yapıldı.

- Başkent'te yılın ilk trafik uygulaması

ANKARA - Ankara'da 2018'in ilk trafik uygulaması yapıldı.

Ankara'da yılbaşı kutlamaları münasebetiyle şehrin yoğun bölgeleri araç trafiğine kapatılmıştı. Gece saat 01.00 sıralarında yolların açılmasıyla birlikte trafik polisleri tarafından Çankaya'nın Çetin Emeç Bulvarı'nda uygulama başlatıldı. Uygulamada sürücülerden ehliyet ve ruhsat istendi. Polis, ayrıca, sürücüleri alkol kontrolünden geçirdi.

Vatandaşlar, bu uygulamaların güzel bir şey olduğunu ve sürekli yapılması gerektiğini belirterek yeni yılın güzel geçmesi temennisinde bulundular.

Kaynak: İHA

Son Dakika 3. Sayfa Başkent'te Yılın İlk Trafik Uygulaması - Son Dakika


Advertisement