- Başkent'te yılın ilk trafik uygulaması
ANKARA - Ankara'da 2018'in ilk trafik uygulaması yapıldı.
Ankara'da yılbaşı kutlamaları münasebetiyle şehrin yoğun bölgeleri araç trafiğine kapatılmıştı. Gece saat 01.00 sıralarında yolların açılmasıyla birlikte trafik polisleri tarafından Çankaya'nın Çetin Emeç Bulvarı'nda uygulama başlatıldı. Uygulamada sürücülerden ehliyet ve ruhsat istendi. Polis, ayrıca, sürücüleri alkol kontrolünden geçirdi.
Vatandaşlar, bu uygulamaların güzel bir şey olduğunu ve sürekli yapılması gerektiğini belirterek yeni yılın güzel geçmesi temennisinde bulundular.
Son Dakika › 3. Sayfa › Başkent'te Yılın İlk Trafik Uygulaması - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.