Orman Genel Müdürlüğü (OGM), Bursa'nın Osmangazi ilçesinde çıkan orman yangınının kontrol altına alındığını açıkladı.
OGM'nin sosyal medya hesabından yapılan paylaşımda, "Bursa Osmangazi'de orman dışı alanda başlayarak ormana sıçrayan yangını kontrol altına aldık. Bölgede soğutma çalışmalarımız devam ediyor" ifadelerine yer verildi. - ANKARA
Son Dakika › 3.Sayfa › Bursa'daki Orman Yangını Kontrol Altında - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.