Sırbistan'da Lise Mezunlarının Toplu Dansı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Sırbistan'da Lise Mezunlarının Toplu Dansı

Sırbistan\'da Lise Mezunlarının Toplu Dansı
27.05.2012 11:12

-sırbistan'ın dört bir yanında kent merkezlerinde lise mezunları mezuniyetlerini toplu dansla kutladı.

-sırbistan'ın dört bir yanında kent merkezlerinde lise mezunları mezuniyetlerini toplu dansla kutladı.

Sırbistan'da 2006 yılından bu yana lise mezunları mezuniyetlerini kent merkezlerinde toplu dansla kutluyor. Bu gelenek bu yılda gerçekleşti. Sırbistan'ın dört bir yanında binlerce lise mezunu kent merkezilerinde toplanarak toplu danslarla mezuniyetlerini kutladı.

Merkezi kutlamalara ise bu yıl Sırbistan'ın ikinci en büyük kenti Novi Sad sahne oldu. Binlerce lise mezunu üzerilerinde siyah ve oranj tişörtleriyle, elerinde kırmızı şemsiyelerle Novi Sad'ın Eski Saray semtine yürüdü. Meydanda toplanan geçler önce vals yaptı ardından çeşitli müzikler eşliğinde saatlerce dans ederek lise hayatına elveda, üniversite hayatına 'merhaba' dedi.

Kaynak: DHA

Son Dakika Dünya Sırbistan'da Lise Mezunlarının Toplu Dansı - Son Dakika


Advertisement