Bakan Işık: "İnanıyoruzki 2015'de iç tüketimin artması, ihracatın artışıyla birleşecek, Türkiye daha büyük bir büyüme rakamına ulaşacak, 2015 yılında orta vadeli hedefte bulunan yüzde 4'lük büyümeyi, inşallah yakalayacağız ve geçeceğiz"
Son Dakika › Güncel › 'İnşallah Yüzde 4'Lük Büyümeyi Geçeceğiz' - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.