'İnşallah Yüzde 4'Lük Büyümeyi Geçeceğiz' - Son Dakika
Son Dakika Logo

'İnşallah Yüzde 4'Lük Büyümeyi Geçeceğiz'

19.01.2015 10:02

Bakan Işık: "İnanıyoruzki 2015'de iç tüketimin artması, ihracatın artışıyla birleşecek, Türkiye daha büyük bir büyüme rakamına ulaşacak, 2015 yılında orta vadeli hedefte bulunan yüzde 4'lük büyümeyi, inşallah yakalayacağız ve geçeceğiz"

Bakan Işık: "İnanıyoruzki 2015'de iç tüketimin artması, ihracatın artışıyla birleşecek, Türkiye daha büyük bir büyüme rakamına ulaşacak, 2015 yılında orta vadeli hedefte bulunan yüzde 4'lük büyümeyi, inşallah yakalayacağız ve geçeceğiz"

Kaynak: Aksam.com.tr

Son Dakika Güncel 'İnşallah Yüzde 4'Lük Büyümeyi Geçeceğiz' - Son Dakika


Advertisement