ABD'de Ham Petrol Taşıyan Tren, Raydan Çıktı - Son Dakika
Son Dakika Logo

ABD'de Ham Petrol Taşıyan Tren, Raydan Çıktı

ABD\'de Ham Petrol Taşıyan Tren, Raydan Çıktı
31.12.2013 10:55

Ölen ya da yaralananın olmadığı kazada bazı vagonlarda yangın çıktı.

ABD'nin Kuzey Dakota eyaletinde ham petrol taşıyan 1,6 kilometre uzunluğundaki tren katarının bir başka yük trenine çarptıktan sonra raydan çıkması sonucu çok sayıda patlama meydana geldiği bildirildi.

Yetkililer, Casselton kasabası yakınlarında meydana gelen kazada önce tahıl taşıyan yük treninin raydan çıktığını ve yandaki demiryolunda bekleyen ham petrol yüklü trenin vagonlarına çarptığını açıkladı.

Kazanın ardından petrol taşıyan trenin 106 vagonundan 10'unda yangın çıktı. Hala kontrol altına alınamayan yangının, diğer vagonlara sıçramaması için çalışmalar devam ediyor.

Yetkililer, şimdiye kadar 56 vagonun katardan ayrıldığını söyledi.

Yaklaşık 2 bin 400 kişilik nüfusa sahip Casselton kasabasında yaşayan en az 300 kişinin tahliye edileceğini belirtti. Tahliye edilenler için yaklaşık 40 kilometre uzaklıktaki Fargo kasabasında bir sığınak kuruldu. - North Dakota

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel ABD'de Ham Petrol Taşıyan Tren, Raydan Çıktı - Son Dakika


Advertisement