Bakan Sarı'nın kardeşi, trafik kazası tartışmasında bıçaklandı (ek)
VALİ BÜYÜK ZİYARET ETTİ
Adana Valisi Mustafa Büyük, TOKİ Numune Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne gelerek Genel Cerrahi Servisi Yoğun Bakım Ünitesi'ne tedavi edilen Fatih Sarı'yı ziyaret etti. Fatih Sarı'nın sağlık durumunun iyi olduğunu ifade eden Büyük, "Basit bir trafik kazası sonrasında meydana gelen bir olay. Gönül bu tarz olayların yaşanmasını istemez ama oluyor. Yoğun bakımda gözlem altında tutuluyor. Hayati tehlikeyi atlattı"dedi.
'BANA BIÇAK ÇEKTİ'
Avukat katibi olan şüpheli Abidin Aydınli ise ifadesinin ardından sağlık kontrolünden geçirilip adliyeye sevk edildi. Olayın istemeden meydana geldiğini belirten Aydınli, "Kaza yaptık, araçtan inip bana saldırdılar. Bana bakanın akrabası olduğunu söyleyip, bıçak çekti. Ben de bakanın kardeşi olduğunu bilmiyordum" diye konuştu.
Son Dakika › Güncel › Adana - Bakan Sarı'nın Kardeşi, Trafik Kazası Tartışmasında Bıçaklandı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.