Tokat'ın Niksar ilçesinde ceviz toplamak için çıktığı ağaçtan düşen kişi öldü.
Edinilen bilgiye göre, Niksar'a bağlı Kumçiftlik köyünde 17 Eylül tarihinde eşi ile birlikte ceviz ağacında ceviz toplarken dengesini kaybederek aşağı düzen Hacı Kaş (44) ağır yaralanarak 112 acil servis sağlık ekipleri tarafından Niksar Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. Burada yapılan ilk müdahalenin ardından Tokat Devlet Hastanesi'ne sevk edilen Kaş, tedavi gördüğü sırada yaşamını yitirdi.
Hacı Kaş'ın cenazesi, Meydan Camisi'nde kılınan cenaze namazının ardından Harmancık Mezarlığı'nda defnedildi. - TOKAT
Son Dakika › Güncel › Ceviz Ağacından Düşen Şahıs Hastanede Hayatını Kaybetti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.