Kardemir Karabükspor Başkanı Ferudun Tankut: "Fenerbahçe'nin Penaltısı, Penaltı Değil" - Son Dakika
Son Dakika Logo

Kardemir Karabükspor Başkanı Ferudun Tankut: "Fenerbahçe'nin Penaltısı, Penaltı Değil"

30.10.2016 21:41

Spor Toto Süper Lig'in 9'uncu haftasında Fenerbahçe, Kardemir Karabük'ü 5-0 mağlup etti.

Spor Toto Süper Lig'in 9'uncu haftasında Fenerbahçe, Kardemir Karabük'ü 5-0 mağlup etti. Karşılaşma sonrası açıklamalarda bulunan Kardemir Karabükspor Başkanı Ferudun Tankut, "Hoca pozisyonu tekrar izlediğinde yanlış karar verdiğini düşünürse uykusunun kaçacağını düşünüyorum" dedi.

Tankut, Fenerbahçe'nin kazandığı penaltının, penaltı olmadığını ifade ederek, "Aldığımı telefonlar penaltı olmadığı yönünde. Üzülüyoruz. Futbolcu arkadaşlarıma sordum, penaltı değil dedi. Ceyhun ve 3 arkadaşlarımız itirazlardan dolayı sarı kart gördü. Sonucu hak etmedik. 8 maçlık ortada koyduğumuz performans ortada. Kolay 5-0'lık hezimetle kaybettik. Eşit şartlarda futbol oynanırsa 5-0 değil, 7-0 kaybedelim. Sonuca katılmıyorum. Türk futbol severlerin takdirine bırakıyorum. Hoca pozisyonu tekrar izlediğinde yanlış karar verdiğini düşünürse uykusunun kaçacağını düşünüyorum" diye konuştu. - İstanbul

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Kardemir Karabükspor Başkanı Ferudun Tankut: 'Fenerbahçe'nin Penaltısı, Penaltı Değil' - Son Dakika


Advertisement