Madde BAĞIMLILARI, GECE EVİNE GİDEN GENCİ ÖLDÜRDÜ (2)
BÜFEDE YEMEK YERKEN YANINA GELMİŞLER
S.Ü.'nün, halı sahada maç yaptıktan sonra yol üstünde bir büfede yemek yediği, bu sırada yanına madde bağımlısı 3 gencin geldiği belirtildi. Kendisi ile tartışan gençlerle dışarıya çıkan S.Ü.'nün bıçaklandığı kaydedildi. - Çankırı
Son Dakika › Güncel › Madde Bağımlıları, Gece Evine Giden Genci Öldürdü - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.