Niğde'de 25 kuruşa satılan poşete para vermek istemeyen bir vatandaş, eşekle markete gelerek alışveriş yaptı.
Niğde'de bir vatandaş, Terminal Caddesi üzerindeki bir markete eşekle gelerek alışveriş yaptı. Eşeği ile reyonları gezen vatandaşı diğer müşteriler cep telefonu ile görüntüledi. Alışverişi tamamlayan vatandaş, poşet parası vermemek için aldıkları ürünleri eşeğin heybesine koydu. - NİĞDE
Son Dakika › Güncel › Markete Eşekle Geldi, Poşet Yerine Heybesini Kullandı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.