Mersin'in Silifke İlçesinde, saçma mermisi nedeniyle yaralı olarak bulunan şahini işçiler koruma altına aldı. Büyükşehir Belediye Su ve Kanalizasyon İdaresi (MESKİ) su arıza biriminde personel olarak çalışan Muharrem Uzun ve Kayahan Dölek, arıza için gittikleri Eyceli Mahallesi Su pompası civarında yerde yaralı olarak bir şahin buldu. Şahine sahip çıkarak bakmaya başlayan Kayahan Dölek, yerde can çekişirken bulduğu şahini veterinere götürerek tedavi ettirdiğini söyledi. Kanadında 10'dan fazla saçma mermisi çıkarılan şahini iyileşene evde misafir edeceklerini belirten Dölek, "Şahin'i ilk olarak Muharrem arkadaşım fark etti. Şu anda onun evinde bakıyoruz. Yaralarının tam olarak iyileşmesinin ardından Göksu Deltası Kuş Cenneti'ne, doğal ortamına bırakmayı düşünüyoruz. Yetkililerden kaçak avlanma konusunda çözüm bulmalarını istiyoruz. Şahin yaralı olduğu için uçamıyor. Onu kendi ellerimizle besliyoruz. Karnını doyuruyoruz, suyunu veriyoruz. Ancak bunlar şahin için yeterli değil. Onun uçması lazım. Biz de bunun için yetkililerden yardım bekliyoruz. Yardım gelene kadar onu evimizde beslemeye devam edeceğiz" dedi.
Son Dakika › Güncel › Mersin Silifke Yaralı Şahine İşçiler Sahip Çıktı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.