Osmaniye Belediyesinde Covid-19 alarmı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Osmaniye Belediyesinde Covid-19 alarmı

Osmaniye Belediyesinde Covid-19 alarmı
17.08.2020 18:08  Güncelleme: 19:55

Osmaniye Belediyesi İmar ve Şehircilik Müdürlüğünde görevli 2 personelin Covid-19 testinin pozitif çıkması üzerine İmar ve Şehircilik Müdürlüğü, 24 Ağustos tarihine kadar hizmete kapatıldı.

Osmaniye Belediyesi İmar ve Şehircilik Müdürlüğünde görevli 2 personelin Covid-19 testinin pozitif çıkması üzerine İmar ve Şehircilik Müdürlüğü, 24 Ağustos tarihine kadar hizmete kapatıldı.

Osmaniye Belediyesinden yapılan açıklamada, "Belediyemizin İmar ve Şehircilik Müdürlüğünde görev yapan 2 personelimizin Covid-19 testi sonuçları pozitif çıkmıştır. Hepimizin sağlığını korumak amacıyla İmar ve Şehircilik Müdürlüğü birimleri 24 Ağustos Pazartesi gününe kadar hizmet vermeyecektir. Hemşehrilerimizin bilgisine sunarız" ifadelerine yer verildi. - OSMANİYE

Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel Osmaniye Belediyesinde Covid-19 alarmı - Son Dakika


Advertisement