Seydişehir Necati Kalaycıoğlu Caddesinde devam eden içme suyu hattı yenileme çalışmaları tamamlandı.
Belediye Başkanı Mehmet Tutal, caddede içme suyu ana hat çalışmalarını tamamladıklarını söyledi.
Vatandaşların abone ve bağlantı çalışmalarının devam ettiğini belirten Tutal, "Hatların yenilenmesiyle halkımız rahat bir nefes aldı. Asfaltlama çalışmalarını başlatacağız. Bu cadde üzerinde önemli bir yapılaşma var. Burası şehrin gözdesi olacak" dedi.
Son Dakika › Güncel › Seydişehir'de İçme Suyu Hattı Yenilendi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.