
İLK TALİMATI OTOBÜSLERİN ÇALIŞMASI VE ÇÖPLERİN TOPLANMASI OLDU
İçişleri Bakanlığı tarafından, görevden uzaklaştırılan Belediye Başkanı Turcer Bakırhan yerine Belediyeye kayyum olarak atanan Vali Yardımcısı Ceyhun Dılşad Taşkın, başkanlık makamına oturduktan sonra ilk talimatı, kontak kapatan belediye otobüslerinin çalışması ve kentte biriken çöplerin toplanması oldu. Taşkın, makamında Özel Kalem, Personel işleri, Temizlik işleri ve Basın bürosu müdürlerini çağırarak belediye çalışmaları hakkında bilgi aldı. Makamda belediye kurum müdürleri ile yaptığı kısa toplantının ardından konuşan Başkan Vekili Ceyhun Dılşad Taşkın, "Şehir içinde çalışmayan belediye otobüslerinin ve toplanmayan çöplerin toplanması için gerekli talimatları verdim" dedi.
Son Dakika › Güncel › Siirt'te Belediye Başkanlığına Kayyum Olarak Atanan Vali Yardımcısı Göreve Başladı (2) - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.