Fethiye Belediyesi Hayvan Barınağı'nda solunum güçlüğü çektiği için mama yiyemeyen 'Boncuk' adlı kedi, 20 dakika süren ameliyat ardından sağlığına kavuşturuldu.
Değirmenbaşı Mevkii'ndeki Fethiye Belediyesi Hayvan Barınağı'na bırakılan kedinin mama yemediğini farkeden görevliler veteriner hekime götürdü. Yapılan kontrolde solunum güçlüğü çektiği belirlenen kedinin bu nedenle mama yiyemediği belirlendi. Boğazına kılçık kaçtığından şüphelenilen kediyi muayene eden veteriner hekim Emre Kangal, Boncuk'un ameliyat edilmesine karar verdi. 20 dakika süren operasyonda kedinin solunum yollarında enfeksiyon bulgusuna rastladı. Soğuk algınlığı teşhisi konulan kediye ilaç tedavisi uygulandı. Kangal, kedinin kısa zamanda eski sağlığına kavuşacağını belirtti. - Muğla/ Fethiye
Son Dakika › Güncel › Solunum Güçlüğü Bulunan Kediye Ameliyat - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.