Gaziantep'te polisin arama yaptığı akaryakıt tankerinde 50 bin paket kaçak sigara ele geçirildi.
Edinilen bilgiye göre, Gaziantep İl Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, Şanlıurfa'dan Gaziantep'e gitmekte olan akaryakıt tankerinde arama yaptı. Aramada, tankerin çeşitli yerlerinde gizlenmiş halde yaklaşık 50 bin paket gümrük kaçağı sigara ele geçirildi. Olayla ilgili tanker sürücüsü M.A. gözaltına alındı.
Olayla ilgili soruşturma devam ediyor. - GAZİANTEP
Son Dakika › Güncel › Tankerden Akaryakıt Yerine Kaçak Sigara Çıktı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.