Sakarya Valiliği İl Dernekler Müdürlüğü, derneklere beyanname uyarısında bulundu.
Valilikten yapılan yazılı açıklamada, dernekler kanununun 19. maddesi gereğince derneklerin yıl sonu itibarıyla faaliyetlerini, gelir ve gider işlemlerinin sonuçlarını, düzenleyecekleri beyanname ile her yıl nisan ayı sonuna kadar mülki idare amirliğine vermeleri gerektiği belirtildi.
Açıklamada, şunlar kaydedildi:
"İlgili kanun maddesi gereğince 1 Ocak'ta başlamış bulunan beyanname dönemi 30 Nisan mesai bitimine kadar devam edecektir. Süresi içerisinde bildirilmeyen beyanlardan dolayı derneklerin idari yaptırıma uğramamaları için "DERBİS" sistemi üzerinden derneklerin beyannamelerini vermeleri gerekmektedir. Beyanname bildiriminde bulunmamış derneklere duyurulur."
Son Dakika › Güncel › Valilikten Derneklere Beyanname Uyarısı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.