Valilikten Derneklere Beyanname Uyarısı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Valilikten Derneklere Beyanname Uyarısı

24.03.2016 15:09

Sakarya Valiliği İl Dernekler Müdürlüğü, derneklere beyanname uyarısında bulundu.

Sakarya Valiliği İl Dernekler Müdürlüğü, derneklere beyanname uyarısında bulundu.

Valilikten yapılan yazılı açıklamada, dernekler kanununun 19. maddesi gereğince derneklerin yıl sonu itibarıyla faaliyetlerini, gelir ve gider işlemlerinin sonuçlarını, düzenleyecekleri beyanname ile her yıl nisan ayı sonuna kadar mülki idare amirliğine vermeleri gerektiği belirtildi.

Açıklamada, şunlar kaydedildi:

"İlgili kanun maddesi gereğince 1 Ocak'ta başlamış bulunan beyanname dönemi 30 Nisan mesai bitimine kadar devam edecektir. Süresi içerisinde bildirilmeyen beyanlardan dolayı derneklerin idari yaptırıma uğramamaları için "DERBİS" sistemi üzerinden derneklerin beyannamelerini vermeleri gerekmektedir. Beyanname bildiriminde bulunmamış derneklere duyurulur."

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Valilikten Derneklere Beyanname Uyarısı - Son Dakika


Advertisement