Yağlıdere Devlet Hastanesine 13 oksijen tüpü bağışladı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Yağlıdere Devlet Hastanesine 13 oksijen tüpü bağışladı

Yağlıdere Devlet Hastanesine 13 oksijen tüpü bağışladı
30.06.2020 15:01  Güncelleme: 16:35

Giresun'un Yağlıdere ilçesinde yaşayan Mustafa Hamurcu, evinde bulunan 13 oksijen tüpünü Yağlıdere Devlet Hastanesine bağışladı.

Giresun'un Yağlıdere ilçesinde yaşayan Mustafa Hamurcu, evinde bulunan 13 oksijen tüpünü Yağlıdere Devlet Hastanesine bağışladı.

Hamurcu, gazetecilere yaptığı açıklamada, 23 yıl önce büyük kızı Nurten'i, 2017 yılında eşi Telli'yi, son olarak da 21 Haziran Babalar Günü'nde küçük kızı Serpil Hamurcu'yu toprağa verdiğini söyledi.

Kızları ve eşinin hayrı için Yağlıdere Devlet Hastanesine oksijen tüpü bağışlamaya karar verdiğini aktaran Hamurcu, "Kaybettiğim üç hastamın ruhunu yaşatmak için böyle bir karar aldım. İnşallah başka hastalarımıza umut olur." dedi.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Yağlıdere Devlet Hastanesine 13 oksijen tüpü bağışladı - Son Dakika


Advertisement