Yaktıkları otlarla '112'  figürü oluşturdular - Son Dakika
Son Dakika Logo

Yaktıkları otlarla '112'  figürü oluşturdular

Yaktıkları otlarla \'112\'  figürü oluşturdular
22.03.2020 01:16

BAYBURT'ta bir grup genç, sağlık çalışanlarına destek için tutuşturdukları otlarla acil sağlık hizmetleri çağrı numarası 112 figürü oluşturdu.

BAYBURT'ta bir grup genç, sağlık çalışanlarına destek için tutuşturdukları otlarla acil sağlık hizmetleri çağrı numarası 112 figürü oluşturdu.

Bayburt'un merkeze bağlı Aslandede Köyünde Ömer Öksüz ve arkadaşları sağlık çalışanlarına destek için ilginç bir yol denedi. Benzin dökerek acil sağlık hizmetleri çağrı numarası 112 figürü oluşturdukları otları ateşe veren gençler, sağlıkçılara desteklerini iletti. Kentte saat 21: 00'da ise balkonlardan sağlık çalışanlarına alkışlı destek verildi.


Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Yaktıkları otlarla '112'  figürü oluşturdular - Son Dakika


Advertisement