ANKARA(AA) - Pursaklar Belediyesi öğrencilere yönelik diş taraması gerçekleştirdi.
İlçedeki Nezaket Okulu'na gelen diş hekimleri, öğrencilerin tek tek diş muayenesini geçirdi.
Diş eti, çürükler ve ağız sağlığı konularında öğrencilere uyarılarda bulunan diş hekimleri, özellikle şekerli-gazlı yiyecek ve içeceklerin diş sağlığını olumsuz etkilediğini söylediler.
Son Dakika › Sağlık › Pursaklar'da Öğrencilere Diş Taraması - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.