PTT 1. Lig'de lider Adanaspor, hafta sonu deplasmanda karşılaşacağı Alima Yeni Malatyaspor maçının hazırlıklarını sürdürdü.
Osman Yereşen Tesislerinde teknik direktör Engin İpekoğlu yönetiminde gerçekleştirilen antrenmanda futbolcular, koordinasyon, kanat organizasyonları ve şut çalışması yaptı.
Turuncu-beyazlı ekibinin çalışmasını izleyen taraftarlar, antrenman sonrası futbolculara tatlı ikram etti.
Öte yandan Adana'daki çalışmalarını tamamlayan turuncu-beyazlı kafile, yarın kara yoluyla Malatya'ya gidecek.
Son Dakika › Spor › Adanaspor'da Alima Yeni Malatyaspor Maçı Hazırlıkları - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.