Türkiye Bisiklet Federasyonu tarafından düzenlenen ve 4 ili kapsayan Kuruluştan Kurtuluşa Bisiklet Turu'nda sporcular, Balıkesir'in Bandırma ilçesine geldi.
Tur kapsamında Bilecik'ten yola çıkan 120 kişilik grup, Bursa'nın ardından Bandırma ilçesine ulaştı.
Kuşcenneti Milli Parkı'nda mola veren bisikletçiler, kısa süre dinlendikten sonra Çanakkale'nin Biga ilçesine doğru harekete geçti.
Tura katılan Kazakistanlı Olga Rozyshchikova, organizasyona bu yıl üçüncü kez katıldığını söyledi.
Anlamlı bir organizasyonun içinde yer almaktan büyük mutluluk duyduğunu ifade eden Rozyshchikova, tura gelecek yıllarda da katılmayı arzu ettiğini belirtti.
Son Dakika › Spor › Kuruluştan Kurtuluşa Bisiklet Turu - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.