Süper Lig'e yükselen 2 takım netleşti! Ligin bitmesine 3 hafta kala belli oldu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Süper Lig'e yükselen 2 takım netleşti! Ligin bitmesine 3 hafta kala belli oldu

01.05.2022 18:07  Güncelleme: 18:10

Spor Toto 1. Lig ekiplerinden MKE Ankaragücü ve Ümraniyespor, ligin bitimine 3 hafta kala Süper Lig'e yükselmeyi garanti altına aldı.

Spor Toto 1. Lig'de oynanan 35. hafta maçları sonucunda Süper Lig'e yükselen 2 takım belli oldu. Buna göre, MKE Ankaragücü ile Ümraniyespor, yeni sezonda Süper Lig'de mücadele edecek.

MKE ANKARAGÜCÜ VE ÜMRANİYESPOR, SÜPER LİG'İ GARANTİLEDİ

Samsunspor ile golsüz berabere kalan MKE Ankaragücü, 3. sıradaki BB Erzurumspor ile 3 hafta kala arasındaki puan farkını 10'a yükselterek 1 sezonluk aranın ardından yeniden Süper Lig'e yükseldi. İkinci sıradaki Ümraniyespor ise sahasında küme düşmesi netleşen Balıkesirspor'u ağırladı. Ev sahibi ekip, sahadan 4-1'lik galibiyetle ayrılarak, 57 puanlı Erzurumspor'a ikili averajda üstünlük kurduğu için Süper Lig biletini cebine koydu.

Son Dakika Spor Süper Lig'e yükselen 2 takım netleşti! Ligin bitmesine 3 hafta kala belli oldu - Son Dakika


Advertisement