Türkiye, 22 Yaş Altı Avrupa Şampiyonasında İlk 2 Maçtan Galip Ayrıldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Türkiye, 22 Yaş Altı Avrupa Şampiyonasında İlk 2 Maçtan Galip Ayrıldı

Türkiye, 22 Yaş Altı Avrupa Şampiyonasında İlk 2 Maçtan Galip Ayrıldı
04.09.2014 21:48  Güncelleme: 23:25

Türkiye, 22 Yaş Altı Avrupa Şampiyonasındaki ilk 2 maçından galibiyetle ayrıldı.

Tekerlekli sandalye basketbolunda Türkiye, 22 Yaş Altı Avrupa Şampiyonası'ndaki ilk iki maçından galibiyetle ayrıldı.

Gençlik ve Spor Bakanlığından yapılan yazılı açıklamaya göre, Milli Takım, İspanya'nın Zaragoza kentinde yapılan organizasyondaki ilk maçında Fransa'yı, ikinci maçında ise İsrail'i yenerek şampiyonaya çok iyi bir başlangıç yaptı. Genç Milli Takım, ilk maçında Fransa'yı 72-50, ikinci maçında da İsrail'i 83-26 gibi farklı bir skorla geçerek avantaj elde etti.

Türkiye, gruptaki son maçını, yarın İngiltere ile yapacak. - Ankara

Kaynak: AA

Son Dakika Spor Türkiye, 22 Yaş Altı Avrupa Şampiyonasında İlk 2 Maçtan Galip Ayrıldı - Son Dakika


Advertisement