Xavi: Kimse Barcelona'dan İyi Olamaz - Son Dakika
Son Dakika Logo

Xavi: Kimse Barcelona'dan İyi Olamaz

Xavi: Kimse Barcelona\'dan İyi Olamaz
16.11.2013 14:44

Bu sezonki performanslarını değerlendiren Barcelona'nın tecrübeli yıldızı Xavi, Messi'nin dönüşünü ise iple çektiklerini söyledi.

Barcelona'nın yıldız orta sahası Xavi, şu an oynadıkları futbolun Avrupa'nın çok üstünde olduğunu ifade etti.

La Liga'da 13 maç sonunda 37 puan toplayarak zirvede yer alan Barcelona'nın henüz maksimum performansına ulaşmadığını belirten Xavi, Mundo Deportivo'ya verdiği demeçte, "Henüz 10. seviyeye gelemedik ama yinede oynadığımız futbol standartların çok üstünde. Mükemmele doğru adım adım ilerliyoruz. Bunun için daha çok çalışmalıyız. Ama asıl soru şu, hangi takım Barça'dan daha iyi? Bence hiçbiri." şeklinde konuştu.

İyi bir hava yakaladıklarını düşünen tecrübeli yıldız, "Her geçen gün daha iyiye gidiyoruz. Messi'nin dönüşüyle hele çok daha iyi olacağız. Messi, sıkı çocuktur. Bu sakatlıktan kurtulunca bomba gibi geri döneceğine inanıyorum. Yüksek temposuna vücudu dayanamadı ve kendisine biraz dur dedi. Ama dönüşü mükemmel olacak. Bizim için o 1 numara, ocak ayında bunu tüm dünyaya bir kez daha kanıtlayacak. " ifadelerini kullandı.

Kaynak: Goal.Com

Son Dakika Spor Xavi: Kimse Barcelona'dan İyi Olamaz - Son Dakika


Advertisement