Orman Haftası'nı kutlayan Ak Parti Salihli İlçe Başkanı Hüsnü Tuğrul, "Ormanlar bir ülkenin akciğerleri ve en büyük zenginlik kaynağıdır" dedi.
Ormanları korumak ve ağaç dikerek yeni ormanlar oluşmasını sağlamanın herkesin görevi olduğuna işaret eden Tuğrul, "Bizim için orman; hava gibi, su gibi, ekmek gibi ihtiyaç duyduğumuz doğal kaynaklardandır. Binlerce bitki, hayvan türünün yaşadığı ormanların faydalarını saymakla bitiremeyiz. Her orman birer oksijen ve yağmur fabrikası gibidir. Ormanlarını bilinçsizce tüketen ülkeler, sadece çölleşmekle kalmazlar, sahip oldukları en değerli şeyi ve en büyük doğal zenginliği de kaybetmiş olurlar" dedi.
(ES-ERG-
21.03.2012 17: 04: 40
TSI
NNNN - MANİSA
Son Dakika › Yerel › AK Parti'li Tuğrul'dan, Orman Haftası Mesajı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.