Alanya Belediyesi Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü ekipleri, Ramazan ayı dolayısıyla fırınlara yönelik denetimleri sıklaştırdı.
Çevre Koruma ve Kontrol Müdürü Özcan Saraç, yazılı yaptığı açıklamada, ekmek ve tatlı üretim yerlerindeki denetimleri artırdıklarını bildirdi. Ramazan ayında vatandaşların evlerine sağlıklı ve hijyenik şartlarda üretilmiş gıdalar götürmeleri amaçladıklarını belirten Saraç, açıklamasında şu görüşlere yer verdi:
"Gıda mühendislerimiz Sevda Erdoğmuş ve Zeynep Kiriş zabıta ekipleriyle ilçemizde faaliyet gösteren fırınları genel temizlik, personel, alet ekipman ve işyeri hijyeniği alanlarında sıkı denetime tabi tutuyor. Amacımız halkımıza sağlıklı gıdaların sunulmasını sağlamak."
Saraç, denetimlerin Ramazan ayı boyunca devam edeceğini kaydetti.
Muhabir: Mustafa Kurt
Yayıncı: Hatice Özdemir - ANTALYA
Son Dakika › Yerel › Alanya'da Fırınlara Sıkı Denetim - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.