Polatlı ilçesinde, tarlada yaktığı anızların arasında kalan kişi yanarak can verdi.
Edinilen bilgiye göre, ilçeye bağlı Güreş köyünde traktörüyle tarlasına giden Şükrü Keteli (78), buradaki anızları yaktı. Anazıların tutuşmasıyla çıkan yangının komşu tarlaya sıçramasını önlemeye çalışan Keteli, alevlerin ortasında kalarak yaşamını yitirdi.
Keteli'nin eve dönmemesi üzerine tarlaya giden köylüler, yaşlı adamın yanmış cesedini buldu. Jandarma ekiplerinin yaptığı incelemenin ardından Keteli'nin cesedi, otopsi için Adli Tıp Kurumu'na gönderildi. - Ankara
Son Dakika › Yerel › Anız Yakmak İsterken Kendini Yaktı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.