Sivas Belediye Başkanı Doğan Ürgüp, Emek mahallesinde bulunan Bakü Parkının açılışına katıldı.
Emek Mahallesi'nde bulunan ve Sivas Belediyesi tarafından düzenlenerek içerisine halı saha, spor parkı, çocuk oyun gurubu ve oturma guruplarının konulduğu Bakü Parkı'nın açılışı yapıldı. Sivas Belediyesi Konservatuarı Mehter Takımı'nın gösterisi ile başlayan programda daha sonra konuşan Mahalle Muhtarı Niyazi Meşe, Belediye Başkanı Doğan Ürgüp'e Sivas'a ve mahallelerine yaptıkları hizmetlerden ötürü teşekkür etti. Programda konuşan Belediye Başkanı Doğan Ürgüp ise, "Önemli olan siz hemşehrilerimize, kendi insanımıza neyi yapıp neyi yapmayacağımızı doğru bir şekilde ifade edeceksiniz. Onlar zaten anlayışlı insanlar. 63 mahallemizin muhtarına ve bu mahallelerde yaşayan insanlarımıza anlayışlarından ötürü teşekkür ediyorum" dedi. Ürgüp, Sivas Belediyesi'nin sürdürdüğü çalışmalar hakkında da bilgi verdi. Konuşmaların ardından Bakü Parkı'nın açılışı yapıldı. Açılışın ardından halk oyunları gösterisi ve Halil İbrahim Dumlu konseri verildi.
Açılışa Sivas Belediye Başkanı Doğan Ürgüp, Belediye Başkan Yardımcıları Orhan Demirok, Cafer Çongar, BBP İl Başkanı Aytekin Kulmaç, Muhtarlar Derneği Başkanı Duran Koç ve mahalleli katıldı. - SİVAS
Son Dakika › Yerel › Bakü Parkı Açıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.