Denizli Devlet Hastanesi Kardiyoloji bölümünde tedavi gören hastaları ziyaret eden Merkezefendi Belediye Başkanı Muhammet Subaşıoğlu, hastaların durumları hakkında bilgi aldı.
Subaşıoğlu'na hastane yöneticisi Op.Dr. Kadir Gökhan Saçkan da eşlik etti. Hastalara ve yakınlarına geçmiş olsun dileklerini ileten Başkan Subaşıoğlu, "Öncelikle tüm hastalarımıza acil şifalar diliyorum. Ziyaret ettiğimiz tüm hastalara nereden geldiklerini sorduğumuzda büyük bir kısmının şehir dışından geldiklerini öğrendik. Muğla, Antalya, Aydın ve İzmir'den gelen hastalarımız var. Merkezefendi ilçesinde oturan sadece bir hastaya rastladık. Bu bakımdan hastanemiz bir bölge hastanesi hüviyetine kavuşmuş durumda. Denizlimiz her alanda olduğu gibi sağlıkta da çevre illere öncülük etmeye devam edecek" dedi. - DENİZLİ
Son Dakika › Yerel › Başkan Subaşıoğlu'ndan Hastane Ziyareti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.