Develi Belediyesi Sinema Sezonunu Açtı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Develi Belediyesi Sinema Sezonunu Açtı

Develi Belediyesi Sinema Sezonunu Açtı
18.11.2016 10:22

Develi Belediyesi geçen sene yenilediği 3D 4K Dijital Sinema Makinesi ile sinema sezonunu açarak vizyondaki filmleri izletmeye devam ediyor.

Develi Belediyesi geçen sene yenilediği 3D 4K Dijital Sinema Makinesi ile sinema sezonunu açarak vizyondaki filmleri izletmeye devam ediyor.

Tam biletin 7 TL, öğrenci biletinin ise 5 TL olduğu Develi Belediyesi Mustafa Aksu Kültür Merkezinin Kayseri'de en ucuz sinema salonu olarak faaliyetlerine devam ettiğini belirten Develi Belediye Başkanı Mehmet Cabbar "Yaz sezonunda ara verdiğimiz sinema etkinliğimiz, kaldığı yerden devam etmektedir. Halen vizyonda olan Dağ filmi ile açılışını yaptığımız sinema salonumuzda vizyondaki filmleri halkımıza ulaştırma gayreti içerisinde olacağız" dedi. - KAYSERİ

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Develi Belediyesi Sinema Sezonunu Açtı - Son Dakika


Advertisement