Develi Belediyesi geçen sene yenilediği 3D 4K Dijital Sinema Makinesi ile sinema sezonunu açarak vizyondaki filmleri izletmeye devam ediyor.
Tam biletin 7 TL, öğrenci biletinin ise 5 TL olduğu Develi Belediyesi Mustafa Aksu Kültür Merkezinin Kayseri'de en ucuz sinema salonu olarak faaliyetlerine devam ettiğini belirten Develi Belediye Başkanı Mehmet Cabbar "Yaz sezonunda ara verdiğimiz sinema etkinliğimiz, kaldığı yerden devam etmektedir. Halen vizyonda olan Dağ filmi ile açılışını yaptığımız sinema salonumuzda vizyondaki filmleri halkımıza ulaştırma gayreti içerisinde olacağız" dedi. - KAYSERİ
Son Dakika › Yerel › Develi Belediyesi Sinema Sezonunu Açtı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.