Eskişehir'de, karbonmonoksit gazından zehirlenen 2 kişi tedavi altına alındı.
Alınan bilgiye göre, Çankaya Mahallesi Göçmen Evleri Caddesi'nde yaşayan Abdullah Utku K. (20) ile Ender U. (22), rahatsızlandı. Eskişehir Devlet Hastanesine giden iki kişiye, burada yapılan müdahalede kombiden sızan karbonmonoksit gazından zehirlendikleri tespit edildi. Hastanede tedavi altına alınan Abdullah Utku K. ve Ender U.'nun sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi. - ESKİŞEHİR
Son Dakika › Yerel › Eskişehir'de Karbonmonoksit Zehirlenmesi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.