Gazipaşa Belediyesi Atık Su Arıtma Tesisi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Gazipaşa Belediyesi Atık Su Arıtma Tesisi

02.02.2012 18:21

Gazipaşa Belediyesi Atık Su Arıtma Tesisi'nin, 2 ay içinde hizmete girmesinin hedeflendiği bildirildi.

Gazipaşa Belediyesi Atık Su Arıtma Tesisi'nin, 2 ay içinde hizmete girmesinin hedeflendiği bildirildi.

Gazipaşa Belediye Başkanı Cemburak Özgenç, yaptığı açıklamada, membran biyoreaktör sistemi ile çalışacak tesiste, çalışmaların son aşamaya geldiğini söyledi.

İller Bankası tarafından desteklenen projenin 2 ay içinde hizmete girmesinin hedeflendiğini belirten Özgenç, "Tesiste montaj çalışmaları devem ediyor. Membranlar, elektrik tesisatları, makine tesisatları monte edilmeye başlandı" dedi.

Özgenç, proje tamamlandığında günlük 8 bin 800 metreküp kapasiteli, 15 yıllık projeksiyona sahip bir tesisin ortaya çıkacağını ifade ederek, "Tesis 7,5 dönüm alan üzerinde çalışacak. Tesisten çıkan su, tarımsal üretimde kullanılacak derecede temiz olacak" diye konuştu.

- MUĞLA

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Gazipaşa Belediyesi Atık Su Arıtma Tesisi - Son Dakika


Advertisement