Sinop'ta çapari ile avcılık yapan balıkçıların oltalarına bol miktarda palamut takılması yüz güldürdü.
Kastamonu-Sinop Su Ürünleri Kooperatifleri Birliği Başkanı Ali Bayrak, AA muhabirine yaptığı açıklamada, palamut çaparisi ile av yasağının dün sona erdiğini anımsattı.
Kıyı balıkçılarının bol miktarda palamut avlayarak limana döndüğünü ifade eden Bayrak, "Balıkçılarımız denizde çok palamut sürüleri gördüklerini söylüyorlar. İnşallah bu yıl da geçen yıl olduğu gibi bereketli bir sezon yaşayacak, balıkçımızın ve vatandaşlarımızın yüzü gülecek" dedi.
Balıkçıların yakaladığı 150- 250 gram gelen palamutlar tezgahlarda 5 ile 7 lira arasında satılıyor. - Sinop
Son Dakika › Yerel › Palamut Sürüleri Çaparıcilerin Yüzünü Güldürdü - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.