Sason'da Kültür Evi Hizmete Girdi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Sason'da Kültür Evi Hizmete Girdi

12.03.2013 12:20

(Sason-Der) SODES kapsamında oluşturduğu Sason Kültür Evi düzenlenen törenle hizmete girdi.

Sason Eğitim Kültür ve Yardımlaşma Derneği'nin

(Sason-Der) SODES kapsamında oluşturduğu Sason Kültür Evi düzenlenen törenle hizmete girdi.

Kültür Evi'nin açılış töreninde konuşan Kaymakam Bahadır Yörük, Kültür Evi'nin ilçenin eğitimine katkı sunacağını anlattı. Kültür Evi'nde öğrenciler için ders çalışma ortamlarının oluşturulduğunu kaydeden Yörük, "Burada ayrıca öğrencilere yönelik SBS, LYS-LGS kurslarının açılması son derece faydalı olacaktır. Açılan kütüphanenin de ilçemizdeki kitap okuma oranına katkı sunacağına inanıyorum" dedi.

Yücebağ Belediye Başkanı Atilla Çetinkaya da Kültür Evi'nin oluşumunda emeği geçenlere teşekkür etti.

Törene, Milli Eğitim Müdürü Zeynel Abidin Taymur, Müftü İlhan Güngördü, Orman İşletme Şefi Kemal Doğan ve davetliler katıldı.

Muhabir: Metin Özmen/ İbrahim Yakut

Yayıncı: Necdet Doğruyol - BATMAN

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Sason'da Kültür Evi Hizmete Girdi - Son Dakika


Advertisement