Tekirdağ'da Yozgatlılar Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği açıldı.
Tekirdağ'da yaşayan Yozgatlıların bir çatı altında toplanarak birbirlerine destek olmalarını, yardımlaşmasını ve dayanışmasını sağlamak amacıyla merkez ilçe Süleymanpaşa'da Tekirdağ eski hali içerisinde dernek binası açılışı gerçekleştirildi.
Derneğin açılmasının Yozgatlıların Tekirdağ'da da temsilini sağlayacağını belirten dernek başkanı Yusuf Gençer, "Dernek çatısı altında toplanarak birbirimize destek olcağız. Düğün, cenaze gibi birbirimize destek olmamız gereken olaylarda birlikte hareket edeceğiz. Tekirdağ'da eksikliğini hissettiğimiz bu derneğimizi yaklaşık 120 Yozgatlı üyemizle kurduk. Kuruluşumuzda emeği geçen herkese teşekkür ediyorum. "dedi.
Dernek açılışına dernek üyesi Yozgatlılar ve dernek yöneticileri katılırken katılımcılara ikramda bulunuldu. - TEKİRDAĞ
Son Dakika › Yerel › Tekirdağ Yozgatlılar Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği Açıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.