Sultandağı Sağlık Grup Başkanlığı tarafından "Yeterli ve Dengeli Beslenmede Kantinlerin Önemi" konusunda bilgilendirme toplantısı düzenlendi.
Sağlık teknisyeni Ufuk Aldırmaz, Sultandağı İmam Hatip Lisesi toplantı salonunda düzenlenen etkinlikte yaptığı konuşmada, yeterli ve dengeli beslenmenin insan hayatı için çok önemli olduğunu belirtti.
Vücudun büyümesi, yenilenmesi ve çalışması için gerekli olan enerji ve besin ögelerinin her birinin yeterli miktarlarda alınması ve vücutta en uygun şekilde kullanılması gerektiğini ifade eden Aldırmaz, şöyle konuştu:
"Yeterli ve dengeli beslenilmediğinde, 'vitamin, mineral yetersizlikleri, kansızlık, diş çürükleri, obezite, diyabet, hipertansiyon' gibi birçok rahatsızlık oluşabilir. Öğrenciler, okul kantinlerinde satılan gıdalara dikkat etmeli, besin değerini kaybetmemiş, temiz gıdalar tüketmelidir."
- AFYONKARAHİSAR
Son Dakika › Yerel › 'Yeterli ve Dengeli Beslenmede Kantinlerin Önemi' - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.