"Yeterli ve Dengeli Beslenmede Kantinlerin Önemi" - Son Dakika
Son Dakika Logo

"Yeterli ve Dengeli Beslenmede Kantinlerin Önemi"

08.02.2012 17:40

Sultandağı Sağlık Grup Başkanlığı tarafından "Yeterli ve Dengeli Beslenmede Kantinlerin Önemi" konusunda bilgilendirme toplantısı düzenlendi.

Sultandağı Sağlık Grup Başkanlığı tarafından "Yeterli ve Dengeli Beslenmede Kantinlerin Önemi" konusunda bilgilendirme toplantısı düzenlendi.

Sağlık teknisyeni Ufuk Aldırmaz, Sultandağı İmam Hatip Lisesi toplantı salonunda düzenlenen etkinlikte yaptığı konuşmada, yeterli ve dengeli beslenmenin insan hayatı için çok önemli olduğunu belirtti.

Vücudun büyümesi, yenilenmesi ve çalışması için gerekli olan enerji ve besin ögelerinin her birinin yeterli miktarlarda alınması ve vücutta en uygun şekilde kullanılması gerektiğini ifade eden Aldırmaz, şöyle konuştu:

"Yeterli ve dengeli beslenilmediğinde, 'vitamin, mineral yetersizlikleri, kansızlık, diş çürükleri, obezite, diyabet, hipertansiyon' gibi birçok rahatsızlık oluşabilir. Öğrenciler, okul kantinlerinde satılan gıdalara dikkat etmeli, besin değerini kaybetmemiş, temiz gıdalar tüketmelidir."

- AFYONKARAHİSAR

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel 'Yeterli ve Dengeli Beslenmede Kantinlerin Önemi' - Son Dakika


Advertisement