Mum ışığında kumar oynayanlara korona tedbirlerine uymamaktan 100 bin lira ceza kesildi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Mum ışığında kumar oynayanlara korona tedbirlerine uymamaktan 100 bin lira ceza kesildi

13.12.2020 09:46  Güncelleme: 10:29

Adana'da koronavirüs tedbirleri kapsamında kapalı olması gereken kahvehanede mum ışığında kumar oynandığına dair ihbarı değerlendiren polis ekipleri, 32 kişiye 100 bin 800 lira para cezası kesti.

İddiaya göre, Adana Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şube Müdürlüğüne bağlı Ahlak Büro Amirliği ekipleri yeni tip korona virüs tedbirleri kapsamında kapalı olması gereken bir kahvehanenin açık olduğu ve kumar oynatıldığı bilgisine ulaştı. Yapılan baskında polis mum ışığında kumar oynayan 32 kişi tespit etti.

Mum ışığında kumar oynayanlara korona tedbirlerine uymamaktan 100 bin lira ceza kesildi

KAHVEHANE MÜHÜRLENDİ

Polis 32 kişiye koronavirüs tedbirlerine uymamaktan 100 bin 800 lira para cezası kesti. Ayrıca kahvehane de pandemi kurallarına uymamaktan kapatılıp mühürlendi.

Mum ışığında kumar oynayanlara korona tedbirlerine uymamaktan 100 bin lira ceza kesildi
Kaynak: İHA

Son Dakika 3.Sayfa Mum ışığında kumar oynayanlara korona tedbirlerine uymamaktan 100 bin lira ceza kesildi - Son Dakika


Advertisement