Arjantin'de Ölen 2 Hemşirede Domuz Gribi Şüphesi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Arjantin'de Ölen 2 Hemşirede Domuz Gribi Şüphesi

Arjantin\'de Ölen 2 Hemşirede Domuz Gribi Şüphesi
22.02.2013 23:22

Arjantin'de domuz gribi belirtileri gösteren iki hemşirenin öldüğü bildirildi.

Arjantin'de domuz gribi belirtileri gösteren iki hemşirenin öldüğü bildirildi.

Sağlık yetkilileri, iki hafta arayla ölen hemşirelerin başkent Buenos Aires yakınındaki Carmen de Areco Hastanesi'nde görev yaptığını belirtti. 39 yaşındaki hemşirenin 8 Şubat'ta, 49 yaşındaki diğer hemşirenin dün akşam öldüğü açıklandı.

Başka vakaların da görülmesi nedeniyle Carmen de Areco Hastanesi geçici olarak kapatılmıştı.

Ölüm nedeninin kesinleşmesi için yapılan testler sürüyor.

2009'daki salgında Arjantin'de yaklaşık 12 bin domuz gribi vakasına rastlanmış, 626 kişi domuz gribine neden olan H1N1 virüsü nedeniyle yaşamını yitirmişti.

Muhabir: Şeyma Tahan/ AFP

Yayıncı: Tarkan Demir - BUENOS AIRES

Kaynak: AA

Son Dakika Dünya Arjantin'de Ölen 2 Hemşirede Domuz Gribi Şüphesi - Son Dakika


Advertisement