Keban İlçe Milli Eğitim Müdürlüğüne atanan Hakkı Gök, görevine başladı.
İlçeye gelerek görevine başlayan Gök, "Türkiye Yüzyılı" ideali doğrultusunda ilçenin eğitim ve öğretimine ivme kazandırmanın hedefleri olduğunu söyledi.
Bu hedefe ulaşmak için tüm kurumlarla iş birliği içinde çalışacaklarını ifade eden Gök, "Geleceğimiz olan öğrencilerimizin hedeflerine ulaşmalarına yardımcı olacağız." dedi.
Son Dakika › Eğitim › Keban İlçe Milli Eğitim Müdürlüğüne Yeni Atama - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.